MATRÍCULA
• Requisitos: deberá matricularse todo o alumnado que teña todo aprobado ou que teña como máximo dúas materias avaliadas negativamente (prematrícula).
• Impresos: os impresos para a matrícula do curso 2020-2021 estarán dispoñibles na páxina web do centro e na conserxería a partir do 26 de xuño.
• Horario: de 9:00h a 13:00h na secretaría do instituto.
• Calendario: 1 de xullo Alumnado para 1º ESO procedente do CEIP Emilia Pardo Bazán. 2 de xullo Alumnado para 2º e 3º ESO deste centro. 3 de xullo Alumnado para 4º ESO e 1º Bac. deste centro. 6 de xullo Alumnado para 2º Bac deste centro e para todos os cursos da ESO doutros centros. 7 de xullo Alumnado para 1º e 2º Bac. procedente doutros centros. Información de fin de curso ORGANIZACIÓN ACADÉMICA
• Publicación de cualificacións: día 22 de xuño ás 11:00h a través da aplicación abalarMóbil. O alumnado que o precise un boletín en papel para matricularse noutro centro poderá solicitalo na secretaría.
• Consello orientador: poderá recollerse na conserxería do centro entre o 26 de xuño e o 10 de xullo.
• Reclamacións: poderán presentarse na secretaría do centro os días 22 e 23 de xuño ata as 14:00h. As resolucións serán notificadas o día 26 de xuño, ás 12:00h na secretaría. LIBROS DE TEXTO
• Fondo solidario: 1. Fin do prazo para solicitar as axudas de libros de texto e material escolar para o curso 2020-2021: día 19 de xuño ata as 14:00 h na Secretaría. 2. A listaxe provisional de admitidos e excluídos do Fondo Solidario para o curso 2020-2021 publicarase o 10 de xullo no taboleiro do centro. Os excluídos poderán presentar reclamacións os días 13 e 14 de xullo. 3. A listaxe definitiva de admitidos e excluídos do Fondo Solidario publicarase o 14 de setembro indicando os libros concretos que lle corresponden a cada alumno. 4. Os vales serán entregados a partir do 14 de setembro para todo o alumnado.
• Listaxe de libros de texto para o curso 2020-2021: será publicada na web do centro na primeira semana de xullo.